If you fill out our proposal form and send it to us, our friends who have done the necessary preliminary work will pass with you.
After you fill out our proposal form, our friends will contact you, and after they learn the details of the project from you, they will send you the project file and our proposal form for your approval. After your approval, the order and installation processes begin.
As Avsistek, we are always with you with our happy customer philosophy. You can ensure that your products and systems work healthier with the support or training packages you will receive outside the warranty processes of the products. In addition, if you send us any questions you are curious about through our contact form, our friends will return to you in a short time.
All kinds of development, maintenance and service services are provided in your existing systems. You can get more detailed information by filling out our offer form.
Teklif formumuzu doldurarak gerekli ön çalışmayı yapıp sizle iletişime geçeriz.
Teklif formumuzu doldurduktan sonra arkadaşlarımız sile iletişime geçer ve akabinde sizden proje detaylarını öğrendikten sonra proje dosyanız ve teklif formumuzu onayınıza gönderir. Onaylamınız sonrası sipariş ve kurulum süreçleri başlar.
Avsistek olarak mutlu müşteri gelsefesi ile her daim yanızdayız. ürünlerin garanti süreçleri dışında alacağınız destek yada eğitim paketleri ile ürünlerinizin ve sistemlerinizin daha sağlıklı çalışmasını sağlaya bilirsiniz. Bunun yanında merak ettiğiniz her türlü soruyu iletişim formumuzdan bize iletirseniz kısa sürede arkadaşlarımız size dönüş sağlayacaktır.
Mevcut sistemlerinizde her türlü geliştirme, bakım, servis hizmetleri verilmektedir. Teklif formumuzu doldurarak daha detaylı bilgi alabilirsiniz.